唐朝 - 路

Tang-dinasztia nosztalgia nyomán újfent leferdítettem egy nótát - az utat( 路), ímhol: 

世上最遥远的地方
Legkiesb vidékin e világnak, 
不是天各一方 
feleinktől mégsem elválasztván,
是不愿再回忆 
képtelen vagyok felidézni
那春悲秋凉的过去 
a néhai tavaszi bút s őszi deret. 
世上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak,
敞开你忧伤的心 
tárd ki sebzett szíved!
曾经的往事与现实 
Régvolt dolgok s jelen valóságát
却不曾记忆 
felidézni nem fogom.
琴声在慢慢地来 
komótosan felkelő citera hangja
走入失眠的梦里 
tér be éber álmomba,
雨滴在阵阵地打 
Pattogó esőcsepp a földön,
敲响心动的涟漪 
akárha szapora szívverésem fodrai -
弦在心中淡断 
lelkem lazuló húrjai,
未来步履匆匆 
s a jövő szapora léptei
就要到达的地方 
erre a helyre epekedek,
找回自己 
hol önvalóm meglelhetem.
要去最遥远的地方 
Legkiesb vidékire vágyom e világnak,
我想再去流浪 
hol újfent elmerenghetek, 
让轻沙抚平创伤 
hagyván homokszemcsét fedni bánatom
冷风习习在身旁 
oh hideg szelek testem mellet
站在最遥远的地方 
e kies helyen állva,
听到寂寞在歌唱 
a magány énekét hallván
曾经的怀念 
tovatűnt emlékek
留下心动的岁月 
engedik maga mögött zaklatott lelkem éveit.
世界上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak, 
不是天各一方 
feleinktől mégsem elválasztván,
是不愿再回忆 
képtelen vagyok felidézni
那春悲秋凉的过去 
a néhai tavaszi bút s őszi deret
世界上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak,
敞开你忧伤的心 
tárd ki sebzett szíved!
曾经的往事与现实 
Régvolt dolgok s jelen valóságát
却不曾记忆 
felidézni nem fogom.
世界上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak,
不是天各一方 
feleinktől mégsem elválasztván,
是不愿再回忆 
képtelen vagyok felidézni
那春悲秋凉的过去 
a néhai tavaszi bút s őszi deret
世界上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak,
敞开你忧伤的心 
tárd ki sebzett szíved!
曾经的往事与现实 
Régvolt dolgok s jelen valóságát
却不曾记忆 
felidézni nem fogom.
世上最遥远的地方 
Legkiesb vidékin e világnak,
我想再去流浪 
hol újfent tébolyoghatok,
让轻沙来抚平创伤 
hagyván homokszemcsét fedni bánatom
冷风习习陪在身旁 
oh hideg szelek testem mellet
站在最遥远的地方 
e kies helyen állva
听到寂寞在歌唱 
a magány énekét hallván
曾经的怀念 
tovatűnt emlékek
留下心动的岁月 
engedik maga mögött zaklatott lelkem éveit.

Kapcsolódó bejegyzések:

唐朝- 世纪末之梦 - egy korábbi Tang-dinasztia ferdítés

夜叉: 末路 - Yaksa ferdítés 

Cui Jian -a kínai rock atyja 

Core in China - kínai metálököl vasököl, oda üt ahova köll 

Yuyintang - rockkocsma Shanghaiból

Japán zajterror - Merzbow és a haverok

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ギャル文字

A Kék-folyó tényleg kék?

2017 top 15